La tramitació de les sol·licituds per al procés d'admissió per al curs 2022-2023 ha de ser preferentment telemàtica.
Per tal d'identificar-vos electrònicament a l'hora de realitzar la sol·licitud telemàtica podeu utilitzar dos mecanismes:
A.- Usuari i contrasenya del GestIB.
B.- Cl@ve.
Per tant, per fer els tràmits, vos recomanam que tengueu algun d'aquests sistemes d'identificació electrònica.
Trobareu tota la informació del procés d'escolarització al següent enllaç:
https://www.caib.es/sites/escolaritzaciocurs/ca/inici-45806_1/
La sol·licitud s'ha d'imprimir i signar (els dos progenitors) i s'ha d'entregar a la secretaria del centre triat en primera opció (juntament amb la documentació que hagueu d'aportar).
HORARI DE SECRETARIA:
DILLUNS |
DIMARTS |
DIMECRES |
DIJOUS |
DIVENDRES |
de 9 a 14 h |
de 9 a 14 h |
-- |
de 9 a 14 h |
-- |
de 13 a 14 h |
de 13 a 14 h |
Si necessitau la nostra ajuda ens podeu contactar al correu electrònic (escola@cpgasparsabater.org) o al telèfon de l'escola (971149630).
CALENDARI
Presentació de sol·licituds | Del 9 al 19 de maig *El dia 20 és dia no lectiu en el centre |
Puntuació provisional | 7 de juny |
Reclamacions | Del 8 al 10 de juny |
Llistes definitives | 22 de juny |
Matriculació infantil Matriculació primària | Del 23 al 28 de juny Del 24 al 30 de juny |